אמנת שירות טאץ'

 

טאץ' מבית אודי דגן סוכנות לביטוח (2000) בע"מ חרטה על דיגלה את השירות ללקוחותיה כאחד מערכי היסוד של הסוכנות. לכן, אנו ממקמים את הלקוח במרכז העשייה מתוך אמונה כי שירות הניתן תוך אחריות, זמינות, כבוד הדדי, מקצוענות ונגישות, הוא אשר יוצר נאמנות וקשר ארוך טווח.

 

אנו מתחייבים לפעול בהתאם לערכים אלו:

הוגנות

אנו פועלים מתוך הערכה רבה וכבוד לצרכי הלקוח ומתחייבים לנהוג באדיבות, ביושרה ובהגינות.

שירות

אנו מתחייבים לעשות את מירב המאמצים על מנת לתת מענה מקצועי לכל פנייה או בקשה בזמן הקצר ביותר תוך מתן תשובות ברורות ומנומקות ככל הניתן, וכל זאת תוך עד שני ימי עסקים מקבלת פניית הלקוח.

אנו מעניקים ללקוח שירות אישי וזמין בכל ערוץ שיבחר:

טלפון, אתר אינטרנט, דואר אלקטרוני, דואר, פקס ומספרי סלולר ייעודיים.

ומתחייבים להיות שם בעבור הלקוח, ולא רק במעמד הצטרפותו, אלא גם ברגע האמת.

מקצועיות

אנו נעניק ללקוח מענה מקצועי המתאים לצרכים האישיים שלו, נמסור מידע מלא וענייני, ונקפיד  על אתיקה מקצועית.

אנו מתחייבים למסור ללקוח מידע אודות זכויותיו בנושא תביעות ופירוט דרכי הפעולה העומדות בפניו בהליך יישב התביעה

מצוינות

אנו שואפים באופן מתמיד לשיפור השירות הניתן. אנו משקיעים זמן, משאבים כלכליים  וחשיבה מרובה ושומרים על נהלי העבודה והוראת החוק במטרה לתת שירות לשביעות רצון לקוחותינו.

פרטיות

אנו מכבדים את פרטיות הלקוח  ודואגים לרמת אבטחת מידע באמצעות כללי עבודה, נהלים ותוכנות מתקדמות.

לאמנת השירות המורחבת קישור