ביטוח נסיעות לחו"ל

הרכיבו פוליסה בכמה צעדים פשוטים ואתם מבוטחים
אנחנו טסים לחו"ל לא פעם כדי לנפוש, להירגע בראש שקט ולשכוח את הצרות שהשארנו בארץ. אבל מה אם צרות מוצאות אותנו גם בנקודת החופשה שלנו? אנו נוטים לשכוח שגם כאשר אנו בחו"ל, אנחנו חשופים פחות או יותר לאותם הגורמים אליהם אנו חשופים בארץ. ההבדל המרכזי הוא שכאזרחי המדינה אנו מכוסים הודות לביטוח הלאומי ולפוליסות נוספות שאנו מבוטחים בהן. כאשר אנו טסים לחו"ל אנו נמצאים לרוב ללא כיסוי הולם, אם בכלל. ביטוח נסיעות לחו"ל מכסה אותנו ונותן לנו הגנה מקיפה גם כשאנחנו מחוץ למדינת האם שלנו. הוא הכרחי וחשוב שיהיה נרחב ומקיף.
 
מקיף, צד ג', תאונות – סוגי ביטוח הנסיעות

כפי שכל נסיעה ליעד בינלאומי שונה וייחודית לנוסע, כך גם ביטוח נסיעות לחו"ל שונה וגמיש, ונקבע לפי הצרכים הייחודיים של כל נוסע. בשונה מביטוח רכב לדוגמא, פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל אינן כוללות אם כך את סוגי הביטוחים המוכרים לנו – ביטוח מקיף, חובה או צד ג' – אלא מורכבות מסעיפים-סעיפים אותם ניתן להכניס ולהוריד מן הפוליסה. אם ביטוחים קלאסיים יותר שקולים לפאזל המורכב מחלקים אשר יחד מרכיבים כיסוי אחד שלם, ביטוח נסיעות לחו"ל הוא כמו אבני לגו, אשר יכולים להתחלף ולהשתנות כדי להרכיב את התוצר הסופי המתאים ביותר עבור המבוטח.

 

הסעיפים הפופולרים

אז אילו סעיפים פופולריים אפשר למצוא בביטוח הנסיעות לחו"ל? כפי שהדגשנו, ביטוח הנסיעות לחו"ל מורכב מכמות סעיפים משתנה לפי ייעוד הנסיעה שלכם. ביניהם תוכלו למצוא:

סעיפים רפואיים: ביטוח נסיעות לנשים בהריון, ביטוח לנוסע עם מצב רפואי קיים, ביטוח הוצאות רפואיות כמו תרופות וטיפולי שיניים ועוד.
סעיפי כבודה ותכולה: ביטוח נסיעות במקרה של גניבת ציוד, ביטוח כבודה במקרה של עיכוב או אובדן, קיצור או ביטול טיסה ועוד.
סעיפי ספורט: הרחבות בשתי רמות המכסות פעילויות ספורט אתגרי או תחרויות ספורט כגון מרתונים.
ביטוח רכב הכולל כיסוי לתאונות וביטול השתתפות עצמית בהשכרת הרכב.

מדובר בחלק מהסעיפים הפופולריים ביותר בפוליסת ביטוח הנסיעות לחו"ל, אבל כפי שציינו – ביטוח נסיעות הוא מהדינאמיים והמדויקים ביותר. שוחחו עם נציג חברת הביטוח שלכם כדי לבנות את ביטוח הנסיעות המתאים ביותר עבורכם.

 

ביקור קצר או נוסע מתמיד – מתי שווה לרכוש ביטוח

ביטוחי נסיעות אפשר לרכוש בדרך כלל עד חצי שנה מראש (בשונה מביטוח אופניים וקורקינטים אותו צריך לעשות מיד לפני שמתחילים בנהיגה), אבל מומלץ לרכוש אותו יחד עם כרטיס הטיסה שלכם. הסיבה – כיסוי מתמשך במקרה של ביטולים או שינויים בטיסות, שלא תוכלו לקבל אם תחכו עד הדקה ה-90. עם זאת, עדיף מאוחר מאשר אף פעם – וביטוח נסיעות לחו"ל תוכלו לרכוש עד לרגע הצ'קאין בשדה – אז גם אם נזכרתם ברגע האחרון תוכלו לדאוג לביטוח מקיף לכם ולמשפחתכם.

 

ביטוח נסיעות אונליין – הדרך היחידה לטוס

עם התפתחות שוק הביטוחים הדיגיטלי, חברות רבות מתחילות להציע שירותים דיגיטליים למבוטחים שלהן. עם זאת, רובן אינן מתמחות בביטוח דיגיטלי, ובמקרי החירום ההבדלים בין ביטוח נסיעות בחברה דיגיטלית לביטוח נסיעות בחברת ביטוח רגילה עלולים לעלות לכם הרבה – במיוחד כאשר אתם נמצאים במדינה זרה ואיבדתם את הרכוש שלכם או נפגעתם בתאונה. לשם כך, ביטוח נסיעות דיגיטלי, במיוחד כמו ביטוח הנסיעות של ביטוח Touch, נמצא שם כדי ללוות אתכם 24/7 ובכל מקום אליו תגיעו בעזרת מומחים אישיים וכלים דיגיטליים שיסייעו לכם במהירות ובמקצועיות.

אז בין אם אתם טסים השנה לנופש משפחתי, חותמים על הסכמים עם חברות בינלאומיות או מתכננים את הטיול שאחרי הצבא לתאילנד – תנו לנו להוריד מכם עוד אחריות, וטוסו בראש שקט, עם ביטוח נסיעות לחו"ל מקצועי, אמין ואישי – מבית Touch ביטוח.

 
תנאי פוליסות וכתבי שירות - ביטוח נסיעות לחו"ל
ביטוח רכב
ביטוח רכב
להצעה ורכישה מיידית
ביטוח עסק
ביטוח עסק
להצעה ורכישה מיידית
ביטוח דירה
ביטוח דירה
להצעה ורכישה מיידית
ביטוח אופניים וקורקינטים
ביטוח אופניים וקורקינטים
להצעה ורכישה מיידית
ביטוח First Opinion
ביטוח First Opinion
להצעה ורכישה מיידית
ביטוח קבלנים ופרויקטים
ביטוח קבלנים ופרויקטים
להצעה ורכישה מיידית
ביטוח טאץ’ כאן עבורכם
אם חלילה קורה משהו נדאג לכם מרגע הפניה ועד לרגע שהטיפול נסגר. נציגי השירות שלנו מעניקים שירות מול חברות הביטוח, במטרה למקסם את הזכאות שלכם. עם ביטוח טאץ' אתם יודעים שיש על מי לסמוך. לאורך כל הדרך אנחנו כן בשבילכם, במרחק קליק אחד בלבד.
לקבלת הצעה

כתבות שיכולות לעניין אותך

הטוב ביותר, לחבר הכי טוב
לכל אחד מאיתנו יש צרכים שונים, אנו חווים את העולם ואת חיינו באופן שהכי מתאים עבורנו.
רפואה אלטרנטיבית כבר מזמן נחשבת למקובלת גם אצל אנשי המקצוע הקונבנציונליים, כך שהנעזרים בטיפולי רפואה משלימה באים למטפלים האלטרנטיביים בידיעה ברורה שמדובר בטיפול רפואי לכל דבר. מבחינתם ומבחינת המדינה והחוק, למרות השוני בגישות הרי שעדיין הם נחשבים למטופלים והמטפלים חייבים בהכשרה מקצועית והסמכה לטיפול. ההבדלים בין סוגי הטיפול ובין מסלולי ההכשרה מתבטאים גם בפוליסות ביטוח אחריות מקצועית שהם מחויבים בו. להלן מידע מועיל לכל מי שרוצה לדעת יותר על ביטוח אחריות מקצועית למטפלים אלטרנטיביים כמוהו.
כל מוצר שלקוח רוכש אמור לשמש אותו להנאתו ולסייע לו מבלי לגרום לנזק כלשהו. נשאלת השאלה מה קורה כאשר השימוש במוצר מסוים או פגם שנפל בו גורמים נזק או פוגעים בלקוחותיכם בגלל סיבה כלשהי. כל יצרן חייב להיות מוגן על ידי פוליסת ביטוח חבות מוצר, המוכרת גם בשם ביטוח אחריות מוצר בגין פגמים שונים שעלולים ליפול בכל שלב בייצורו ויגרמו לנזק ללקוח. כיצרנים שרוצים פוליסה שמתאימה לכם, אתם יודעים כי המוצרים המבוטחים מגוונים מאוד ושונים זה מזה, אולם יש להם כמה היבטים זהים. יש לדעת כי לכל פוליסה ליצרן אפשר להוסיף הרחבות ספציפיות שחשובות ליצרן המבוטח ובכפוף לסכומים ולאפשרויות שמוצעות על ידי המבטח. המבוטחים יכולים להיות יצרני המוצר, ספקי המוצר, המשווקים שלו, יצואנים ויבואנים שחשופים בוודאי לתלאות הדרך עד שהמוצר מגיע ליעדו, וגם כל מי שעלול להיות חשוף לתביעות משפטיות מלקוח בגין השימוש במוצר. מכיוון שהתמונה המתקבלת כאן היא רחבה מאוד, להלן ההתייחסות הספציפית למאפייני פוליסה זו.